Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 31 iulie 2013

Agora (2009) Online Subtitrat HD

VEZI TRAILER

SERVER CD 1

SERVER CD 2

"Agora este povestea unei femei, a unui oraş, a unei civilizaţii şi a unei planete. Agora este planeta unde ar trebui să trăim cu toţii împreună. Am încercat să arăt umanitatea în mijlocul tuturor speciilor de pe Pământ, şi Pământul  încadrat în Univers. Oamenii i-am văzut ca pe nişte furnici, iar Pământul ca pe o sferă micuţă ca oricare alta, învârtindu-se printre multe alte stele. Iată de ce ne-am jucat cu schimbarea de perspectivă. [...] Am ales să fim martori direcţi la ceea ce se întâmplă, şi nu să contemplăm faptele dintr-un colţ îndepărtat. Şi, cel mai important, nu am transformat violenţa într-un spectacol în sine." 
  
 "Cand ne-am dat seama că acel moment special din istoria omenirii este extrem de asemănător cu realitatea noastră contemporană [...] am realizat că puteam face un film despre trecut, filmul fiind, de fapt, despre prezent.” "Dacă Hypatia este întruchiparea femeii moderne, atunci Roma antică este simbolul unei superputeri aflate într-un moment de turnură istorică."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu