Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 mai 2013

Little Children (2006) Online Subtitrat HD

VEZI TRAILER

SERVER CD 1

SERVER CD 2

Kate Winslet, Jennifer Connelly şi Patrick Wilson joacă în Mici copii, cea mai recentă creaţie a scenaristului/regizor nominalizat la Oscar, Todd Field. Bazat pe romanul lui Tom Perrota, filmul se concentrează asupra câtorva persoane ale căror vieţi se intersectează în mod surprinzător şi potenţial periculos pe terenurile de joacă, în bazinele oraşului şi pe străzile unde locuieşte mica lor comunitate.

Deşi Mici copii se bazează pe un roman foarte apreciat, Todd Field şi Tom Perrotta au dorit să creeze un film care să stea pe propriile-i picioare, fiind independent de carte.

"Când Todd şi cu mine am început să colaborăm la scenariu, speram să scoatem ceva cu totul nou din material, în loc de a transpune fidel cartea în film", spune Perrotta. "Pentru mine, ca romancier, atracţia exercitată de o adaptare filmică constă exact în această posibilitate de a reimagina cartea mea împreună cu altcineva şi de a explora noi posibilităţi în ceea ce priveşte personajele şi povestea. Posibilitatea de a lucra cu un scenarist/regizor atât de desăvârşit ca Todd a constituit o mare parte din atracţia exercitată, însă am înţeles de la început că ceea ce am realizat împreună nu va mai fi 'al meu' practic vorbind. Nu există realmente nicio modalitate prin care doi scenarişti cu stiluri şi sensibilităţi atât de diferite ca ale noastre să lucreze împreună şi să nu creeze ceva foarte diferit de ceea ce fiecare dintre noi ar fi făcut separat."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu